Our social:

Latest Post

Saturday, August 15, 2015

Malas Belajar

esok dah nak pekse,,, tapi masih lagi bermalas-malasan...camni la bila orang tua belajar...budak2 jangan ikut...
bila jadi camni...rasa macam nakhisap rokok pulak...hmmmm
dah 4 tahun benti merokok...takan nak hisap balik tapi kadang2 perasaan tu datang jugak terutama sekali time stress camni..
tapi bila perasaan nakmerokoktu datang...tengok kembau aku, terus hilng rasa tu...
harap2 dapat bertahan...

Tuesday, August 11, 2015

Video singa main bola



terbaik singa ni tapi takde sapa yang sudi nak join sapa...ekeke

Monday, August 3, 2015

Iklan raya petronas 2015

cantik tempat penggambaran video ni... ok la jugak iklan ni... takde lah mintak maaf gila2 menangis... cukup mcm tu jer... mcm kita2 jugak kut... huhu dan akhirnya dia berhuhu dengan abang dia kat atas bukit sampai subuh