Our social:

Thursday, July 2, 2015

dah berapa kali korang pergi bazar?

tahun ni rekod belum pecah lagi...satu hari pun aku tak pergi...sebab rasanya takde apa aku nak cari... dulu-dulu boleh gak aku tengok kuih-kuih ke...tengok jela...tapi sejak ada fb wasap bagai...tak payah pergi kut sebab ramai dah update...hik

3 comments :

  1. saya pun 'terpergi' sekali sahaja. itu pun kena paksa dengan bos. alhamdulillah..

    ReplyDelete
  2. Saya hari-hari pergi. Kalau tak pergi, buka puasa dengan air kosong dan buah kurma jawapnya. Itu kalau bujang bolehlah...

    Untunglah sesiapa yang ada isteri dan sihat, boleh masak hari-hari...

    ReplyDelete
  3. hari selasa lepas pecah rekod akhirnya berjaya mencecahkan kaki di bazaar Romadhon. habis tawaf tapi kosong. bak kata org jangan bazir waktu...sia2kan waktu pergi tapi tak beli...kakCT lah murtabak cheeze yang sekarang tengah trendy kunun2nya.
    mmmm....hmmmm...OK! SEDAP! HABIS! Tak dan repeat lepas taraweh. Gelojoh Sungguh...kehehehe

    ReplyDelete

komeng