Our social:

Saturday, June 20, 2015

musim durian di bulan Ramadhan

Ramadhan tahun ni sama pulak dengan kedatangan musim durian. Aku rasa harga durian pun jatuh kut, aku rasa la sebab bila masa kita nak makan durian? malam je kan,,, nasib baik aku bukan hantu durian,,,

eh aku rasa citer movie upin ipin tu memang dorang dpt idea dari perkataan hantu durian la,,, hak hak tiba2 je,,, kah3

2 comments :

  1. kat sini pun gitu jugak. dari tahun lepas durian turun bulan ramadhan....kakCT pun bukan hantu raya...eh salah....hantu durian!!!

    ReplyDelete
  2. owwh...tahun lepas pun sama eh...tak perasan sebab tahun lps kat cni buah tak menjadi sangat sebab musim panas/kemarau...

    ReplyDelete

komeng