Our social:

Monday, June 22, 2015

Petua hilangkan bau durian

Sekarang ni pergi mana2 pun semerbak bau durian, kat bazar pun bukan main pekat bau durian,,,maklumlah siang tak boleh nak makan durian tu...lepas waktu berbuka, yang mana hantu durian tu,,,memang akan berbuka dengan durian,,,maklumlah, durian ni bukan je sedap makan macam tu je...boleh juga buat makan nasi dengan durian campur santan... campur gula melaka... buat bubur...hmmmm kalau dah terlebih... buah goreng macam goreng cempedak pun bole... goreng durian... aku tak pernah rasa,,, ingat malam ni nak test buat...ki3

aku pernah tanya pakcik z,,, petua nak hilangkan bau durian,..dia kata senang jek... jangan makan durian....hmmmm
kuangjaq... hahaha

1 comment :

komeng