Our social:

Thursday, June 18, 2015

Pengalaman bekerja di Ramadhan pertama

Selamat bercuti kepada yang sedang bercuti ye. harap harap korang dapat manfaatkan cuti korang diRamadhan pertama ni dengan aktiviti aktiviti yang memberi faedah kepada diri sendiri dan orang orang sekeliling korang, Sudah2 lah tu tidur weh,,, wekap wekap!!

Harini aku keje,, tapi untuk pekerja syif, bekerja di hari cuti umum ni dah jadi perkara biasa. kadang2 best jugak sebab takde bos, tapi macamana best pun,,, duduk rumah dengan family tetapla terbaik,

selamat berpuasa....

0 pompang pompang :

Post a Comment

komeng