Our social:

Tuesday, March 31, 2015

siapa yang salah kalau gst ada kenaikan harga?

warghhhh...esok dah mula gst yang kita tunggu-tunggukan, dah berapa tahun kita tunggu...dah berapa tahun diwar-warkan...akhirnya...esok,,,kita akan dapat menikmati gst tanpa ragu-ragu lagi...sebelum dilaksanakan...macam-macam kita dengar, kita baca, walaupun dengar masuk telinga kiri...keluar telinga kanan... baca pun laju-laju jer... sebab kita sebenarnya nak tahu... harga barang turun ke naik?

so, esok kita akan tahu...kata kerajaan,,, banyak jugak barang akan ada penurunan harga,,,, tapi pr kata akan ada kenaikan harga... tapi yang best,,,,kalau naik harga bermakna...salahkan peniaga,....dengan kata lain,,, kerajaan tak salah,peniaga yang salah .. oleh sebab peniaga salah,kerajaan sediakan talian untuk report peniaga-peniaga yang salah ni, jadi kalau tiada report bermakna tiada salah,kalau salahkan kerajaan, kerajaan kata kami dah sediakan talian untuk mengadu,kenapa tak mengadu? ok...akhirnya,,,,yang salah adalah siapa?

ye betul... yang salah adalah kita....kah3

ok...itu kata kawan aku...kata korang pulak?

0 pompang pompang :

Post a Comment

komeng