Our social:

Thursday, October 16, 2014

10 Gambar-gambar antara bangunan tertinggi di dunia

1. Kingdom Tower


(Photo: Wikimedia Commons)

2. Shanghai Tower


(Photo: Wikimedia Commons)


3. The Dubai Pearl


(Photo: dubaipearl.com)

4. Agora Garden Tower


(Photo: Vincent Callebaut Architectures)

5. World One


(Courtesy: The World Towers)

6. King Abdullah Petroleum Studies and Research Center


(Courtesy: King Abdullah Petroleum Studies and Research Center)

7. Suzhou Zhongnan Center


(Photo: skyscrapercenter.com)

8. Lotte World Tower



9. Dawang Mountain Resort



10. Songjiang Hotel


(Photo: TripAdvisor)

sumber: yahoo.com/travel

untuk keterangan setiap gambar, korang search jela,,,,aku ni tengok gambar pun dah... aaa...aaaa... lawa dan tak rasa akan mejejakkan kaki aku kat situ...hmmmmm btw... aku suka no 9 dengan no 10... yang lain2 tu...hmmmm klcc pun lagi lawooo

tapi aku pelik jugak yahoo.com ni, apsal klcc tak termasuk sebab aku tengok ada gambar tu imiginasi je kut...kah3

1 comment :

  1. A'ah, mcm imaginasi kan. Belom siap lg kot. Tp yg no 5 tu gayat la tgk. Takkan takde bangunan lain kat kiri kanan dia..

    ReplyDelete

komeng