Our social:

Tuesday, January 14, 2014

kangkung

fenomena kangkung betul2 buat aku ketawa semalam ekeke...macam-macam troll orang buat sampai tak sampai hati pulak aku nak amik publish kat sini...seriously... terhibur la jugak....


hehe...aku delete jela...yang aku dah tulis panjang...no komen jela eh...malas nak gaduh...haha

anyway... maharajalawak mega minggu 9 nanti sapa yang berani buat lawak kangkung...memang terbaik...aku rasa yang berani samada sepah2 atau syj... huhu

10 comments :

  1. IM dah malas nak share posting pasal kangkung kat FB. Kesian kat PM kita...

    ReplyDelete
  2. Tak jadi tanam kangkung lah harga dah turun......

    ReplyDelete
  3. Sebabkan isu kangkung berleluasa aku keluar dari tempurung pi cari nasik goreng kampung. Teringin sotong kangkung tapi jauhhhh nak dapat.

    ReplyDelete
  4. salam 1 kangkung bakal gantikan salam 1 Malaysia. hehehe.

    ReplyDelete
  5. @insan marhaen

    tula....dah jadikesian pulak kan.... harap2 diapun kesian kat kita jugak...hehe

    ReplyDelete
  6. @sud@is

    kangkung tak payah tanam..bole cari je...ekeke

    ReplyDelete

komeng