Our social:

Wednesday, September 4, 2013

semangat baru 20 sen

korang pernah tak tiba-tiba je rasa macam semangat tu datang..tiba2 rasa bersemangat sangat-sangat,,,,tapi dia datang sekejap je la lepas tu rasa tiba2 tak semangat pulak,,,macam hangat-hangat taik ayam jugaklah kan walaupun sebenarnya aku pun tak tau camana hangatnya taik ayam tu kan....

so,,apa aku nak citer ni...entahla...tadi mcm bersemangat jek tiba2 hilang pulak... semangat 20 sen je kot...nak citer psl minyak naik? malas la....semua citer dah baca kat fb...ramai yang tak setuju dari yang setuju.... aku cuma pelik dengan yang setuju. tu jek la....

2 comments :

  1. rio.. nak sikit duit... habuan aku nak isi minyak.. haha

    ReplyDelete
  2. nah doplosen......ekeke

    ReplyDelete

komeng