Our social:

Thursday, February 28, 2013

Pengakuan Afdlin Shauki dengan isu video Salih yakob dengan nabil



Aku amik dr fb boikot 2 pelawak yang buat video tak lawak tu,kalau nak tengok korang carilah sendiri. yang ini aku siarkan sebab aku suka dengan cara menjawab yang aku rasa matang.... camni barulah dewasa...

4 comments :

  1. ~ jawapan yang sangat profesional..ye la..nih semua dugaan utk Afdlin..tp apa pung moga semuanya kembali normal..mende nih sume mainan dunia..pucuk pangkal ati sendrik nk corakan apa yg jadi tuh cene..kan..

    ReplyDelete
  2. Bagus la Afdlin dah tak nak terlibat dalam benda2 gitu. Kita pun sama ada baik buruk setiap perbuatan. Cepat atau lambat perkara itu dibalas..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum wbt.

    sebagai manusia, kita tidak pernah terlepas dari membuat kesilapan (jika perkara ini dikategorikan silap). namun apabila sedar dari khilaf maka di situlah mulanya insaf.

    semoga kita mendapat petunjuk Allah SWT.

    ReplyDelete
  4. memaang insan tidaak sunyi dari melakukan kesilapan. kena hadapilaah apa sajaa pembalasaan yang mendatang. taubat dan berdoa supaya tidak kembali membuat kesilapan sama dan sabar!

    ReplyDelete

komeng