Our social:

Monday, February 4, 2013

misi april to may

april atau may ni penentu samada blog aku ni akan terus disponsor oleh surf7 atau ditamatkan terus perkhidmatannya...tapi sebelum ianya berlaku, aku cuba lah tunjukkan blog aku ni bole terus bernafas,,,,so kalau tiba-tiba korang tengok ada update yang mengarut tu, harap maaf eh...

hari ni dah tercepat sampai kat tempat keje sebab kat depan sekolah tadi tak jammed. pelik jugak kan...tapi mungkin sebab adik2 darjah satu dah tak berteman lagi...ekeke agaklah...

ok, jumpa lagi, citer pasal politik nak?

update macam apa je kan...kah3

0 pompang pompang :

Post a Comment

komeng