Our social:

Sunday, February 24, 2013

komen aku dengan kes Dato' Dr. Haji Mohd Fadzilah Kamsah

bagi aku la eh... aku rasa kalau dorang hentam dato' je mungkin dato boleh terima... hentamlah camana pun tapi bila ianya melibatkan anak2... aduh...perit dia makan dalam, sapa yang ada anak mungkin faham,,, pasal tu bila korang tengok, ada orang yang anak dia buat salah pun dia tetap akan bela anak dia...sebab apa? sebab anak ...kalau nak hentam...hentam aku...jangan anak2 aku...aku rasa itu adalah perkara normal untuk setiap parents. mungkin yang belum ada anak takan faham selagi belum merasa ada anak sendiri... lain okay perasaannya...so, berhati2 lah bila nak mengaibkan anak orang,,,,sebab kita pun akan ada anak jugak.....

1 comment :

  1. semua ibubapa akan begitu. manusia mana tidak buat silap. dan mengakui khilaf itu permulaannya insaf. tidak salah mengaku salah. cumanya manusia lebih takut manusia daripada takutkan Allah SWT.

    sama-sama kita jaga 'lihat' kita. sampaikan perkara yang baik-baik aje.

    ReplyDelete

komeng