Our social:

Friday, January 18, 2013

potong kuku di hari jumaat

jum potong kuku,,,jum kita ramai2 potong kuku pada hari ni...

Biasanya korang kalau nak ketip kuku akan pinjam or lebih selesa beli sendiri? mestilah akan beli sendiri yedak?tp klu arini tengok kuku...mak aiii...pjg nak mampus...dengan keladaknye ...maklumlah baru lepas berkebun,,, ketip kuku takde...mesti nak pinjam...ke lbh sanggup simpan keladak kuku tu sampai jumpa ketip kuku sendiri? kalau guna yang pinjam punya,,,korang akan ketipkan kuku kaki sekali tak? kalau aku yg pinjam punya memang takan guna la kat kaki aku...sebab aku rasa mcm tak respek kat tuanpunya ketipkuku...errr...aku mmg camni...kah3

ps...potong kuku or ketip kuku or katib kuku...?yang pastinya bila habis tu,,,kutiplah kuku sendiri yer...kah3

hukumnya sunat...

3 comments :

  1. yap.. the conclusion is, isnin dan jumaat.. :) thanks bro.. aku ada terbaca jugak post pasal nih

    ReplyDelete
  2. tq tumpang share difb,moga ada manafaat bersama

    ReplyDelete

komeng