Our social:

Thursday, December 20, 2012

setahun tak merokok

arini tahun 2011 aku last hisap rokok...tengahari to be exact...rokok dunhill ada 2 kotak...satu letak belakang tv, satu lagi letak kat luar...kat tingkap...bila2 bosan, boleh hisap rokok....punyala teruk pangai aku kan....dan pasal aku pikir aku dah teruk la tu aku terus stop...tarik brake terus...

dan hari ni 20 12 2012 setahun dah aku tak merokok...ok jek...Alhamdulillah...harap2 aku akan terus benti...

so,,,,sempena setahun benti ni rasa macam nak celebrate pekena sebatang la pulak....kah3

tak arrr...acah jek...

InsyaAllah dalam seminggu dua ni sebelum tahun baru aku akan berpindah ke kampung... harap2 orang kampung akan terima aku seadanya...

2 comments :

komeng