Our social:

Thursday, December 6, 2012

Rahsia perempuan yang lelaki perlu tau

aku tak tau le korang tau ke tak mende ni...tapi aku nak tulis jugak le...tau tak kenapa perempuan suka berwindow shopping? korang tau tak apa sebenarnya disebalik org2 perempuan yang berwindow shopping ni..?

kadang2 rasa bengang jugak kan kalau ikut...errr...isteri or gf korang jalan2 cari barang...kadang2 tu rasa mcm pelik mana dorang dapat tenaga lebih untuk jalan2 tu kan...jangan pelik sangat,,,,dorang dah berlatih sejak dari muda lagi... berjalan...bersenam....menengok baju2 dah jadi macam terapi untuk hilangkan stress dorang... ye betul...senaman sambil menghilangkan stress... walaupun secara tak disedari kita yg mengikut ni pulak yg lebih2 stress nya kan... so... kita kena ubah... kita pun kena jalan2 jugak ...kalau tak suka tengok baju...mungkin kita boleh tengok mende2 yang kita suka...contohnya....gadget2 ke...

jgn lg kita duk menunggu dikerusi...bukan saje kita stress malah mungkin mengurangkan lagi stamina kita...jalan sikit rehat...jalan sikt, cari kerusi... jangan ok...mulakan arini...berjalan dan tengok mende2 yg kita suka....tapi amaran eh... jgn tgk 'org' pulak...kah3

kalau ada anak kecil lagi bagus...main kejar2 dgn anak2 ....selain nampak kiut...ehek...ini jugak boleh dijadikan kita alasan nak berjoging dlm shopping mall...

ini adalah sebagai menyokong kempen berjalan kaki 10,000 langkah sehari...amacam?

0 pompang pompang :

Post a Comment

komeng