Our social:

Thursday, November 1, 2012

bagaimana jkr menetapkan kadar had laju?


2 comments :

  1. sepatutnya peraturan seperti ini perlukan kajian selalu. macam di jalan udini, dulu 60 km dan IM pernah ditahan polis. tak lama lepas tu dah di ubah ke 80km.

    nasib baiklah IM tak kena saman. poilis tu kesian agaknya tengok anak-anak IM masa tu bergelimpanga tidur kat seat belakang.

    ReplyDelete
  2. batul tu IM,,,kena kaji sll sbb jalan kan dah sll kena upgrade...

    sama jugak dgn IM...hehe tapi kdg2 tak lepas jugak ...kene jgk saman ekor...huhu

    ReplyDelete

komeng