Our social:

Tuesday, October 30, 2012

menulis dari hati

dah lama sebenarnya aku tak menulis dari hati,,,,,semenjak desktop aku rosak, pakai netbook ni rasa malas nak menulis...

eh!nak tulis apa ni...kah3

untung jugak sebenarnya bila blog dah takde pembaca...bole update ikut rasa...

alaaa...kalu manu boleh rasa bangga menang lawan 9 pemain,,,,takan aku tak bole tulis cenggini pulak....ada kena mengena la pulak eh...

esaimen tak buat lagi... ada 2 minggu lagi...

ok, lain kali tulis lagi...

3 comments :

  1. dah la lwn 9 pemain, dpt gol offside lagiiii... bookie nk mu menang epl musim ni.. ref terpakse ikut...

    (aku tgh sebarkan pitnah ni)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum wbt.

    menulis dari hati ni bukan boleh main paksa2. ikut suka hati bila terasa nak menulis dan ikut kepala bila ada idea. tapi kekadang tu idea dtg xkena tempat...
    kat pasarlah...
    tengah masaklah...
    yang lagi xbest, dlm tandas....

    tulis yang baik2 supaya bertambah saham di akhirat.

    wallahua'lam.

    ReplyDelete
  3. ada ja orang baca :)

    ReplyDelete

komeng