Our social:

Friday, September 21, 2012

kenapa blog aku ada iklan

bukanlah sebab duit...dulu yer tapi sekarang sebenarnya sebab nak nampak cantik jer...maklumlah...aku ni malas nak upload gambar....sekarang ni korang tengok banyak iklan cantik2...warna warni , secara tak langsung mencantikkan lagi blog kita... so, blog dah tak perlu lagi kita hias dengan hiasan2 langsir bagai bagai tu...cukup dengan iklan2 yang bewarna warni.cuma yang tak bestnya adalah bila iklan2 tu ada pulak gambar pompuan yang sexy...ermmmmmm ....bukan aummmmm tau

5 comments :

  1. kelassss noqqq~ banyak iklan, banyak lah masuknya duit..^^

    ReplyDelete
  2. betoi la tu..colorfulll...cantik ..boss aku funfair...

    ReplyDelete
  3. buat masa ni blog IM masih bersih dari iklan...

    terfikir juga...

    ReplyDelete
  4. salam bro mario.
    Pekabr. Kak G sihat.?

    ReplyDelete
  5. seriuky..sapa kak g... ?suspen pulak aku...ekeke

    ReplyDelete

komeng