Our social:

Wednesday, September 12, 2012

english ke kampung style?yang pasti bukan gangnam style



Rumah aku ni sebenarnya sekarang peringkat plaster...baru je lepas selesai buat wiring dan paip air...ini adalah pandangan dr depan...sebelum ni aku tunjuk dr belakang je kan... cadangnye nak buat mcm english style tp jadi mcm kampung style pulak kan...takpela...janji rumah sendiri...kecik2 pun rumah aku...huhu
so, ini adalah gambar terakhir rumah aku untuk tatapan korang yang bercadang nak buat rumah sendiri...dah siap nanti aku segan arr nak tunjuk...:)
aku suka pokok tu weh...menambahkan citarasa kekampungan...yeay!aku orang kampung...

11 comments :

  1. Cantik rumah bro!Memang nampak english sikit..^^

    ReplyDelete
  2. Cantik rumah bro!Memang nampak english sikit..^^

    ReplyDelete
  3. Comei rumah tu. Kita suke!

    ReplyDelete
  4. besar juga rumah bro. kira-kira orang berada juga ya...

    ReplyDelete
  5. @insan marhaen

    takla besau sgt bro...biasa jek...
    takla berada...pakai loan ...:)

    ReplyDelete
  6. sebelum sempat aku habis baca... dalam hati dok kata... cantik pokok tu... durian ke?? hahahhahha >.<

    rio.. t jemput aku p rumah kau

    ReplyDelete
  7. @✿Nekmo✿

    cekap jugak mata ko ek...
    jemput le dtg...huhu

    ReplyDelete
  8. ehh..tumpang sejuk mata memandang...tanam rambutan juga..hehe
    dokong dan manggis..pastu bila musim buah2an jgn lupa jemput kawan2...

    ReplyDelete
  9. @S..U..D..@..I..S

    hehe...mmg ada dlm perancangan tu...
    manggis tu...dokong tu... ye tak ye jugak ek...thanks...

    ReplyDelete

komeng