Our social:

Friday, August 17, 2012

jumpa bakal mertua dihari raya

Aku penah tulis tajuk ni dulu...tapi tulis tak abis...arini aku cuba abiskan...

camni...mukadimah tak yah panjang2...camtu jugak bila jumpa mak mertua... tak payahla sibuk nak citer biodata dari sekolah tadika...itu maksud aku

kalai ikut n3 yang lama.aku ada citer pasal timing amat penting ye adik2...agak2 kul berapa yang sesuai? aku rasa kalau sbut masa ni..waktu lepas zohor sesuai kot....atau kalau malam lepas maghrib... kul 8 camtu... time berita... atau pagi kul 11...kalau awal sangat takut ganggu sepupu sepapat budak2 nak tido pulak...maklumlah kenyang minum air oren...

agak2 berapa lama nak duduk/ 2 jam...3 jam...berjam2...? ntahlah jgn sekejap sangat atau lama sangat....berapa lama tu lama...atau berapa sekejap tu sekejap? depend... kalau ada yang tukang layan...akan rasa sekejap walaupun 3 4 jam...tapi kalau takde... korang layan kuih sorang2...baiklah korang balik jek....ekeke terasa lama walaupun 10 minit tuuu...kalau ada budak2...senang sikit...nilah masanya nak buktikan skil layan budak2...huhuhu


lagi...?ntahlah... budak2 skrg ni aku tengok selamba badak je... bukannya tau nak tackle bakal mertua pun...semua nak jadi diri sendiri kononya....korang fikirlah sendiri...hahaha

0 pompang pompang :

Post a Comment

komeng