Our social:

Saturday, August 11, 2012

johari pain minta maaf

http://www.sinarharian.com.my/nasional/cabar-pandelela-peminat-tuntut-janji-kerat-1.75360

korang bacalah sendiri...budak ni dah mintak maaf...keh3 bahaya jugak facebook ni ek... bukan boleh sebarang2 tulis...hari tu bukan main garang lagi nak kerat...sekarang kan dah susah...sendiri cari susah...tapi yang best tu kalau ikut SH ni la...dia siap kata takde pulak orang nak printscreen tweet dia mohon maaf...siap pertikaikan lagi tu...mcm lah bila minta maaf tu orang boleh lupa...hehe


macam tu la kita ek...bila buat salah...mohon maaaf... senang jekan...kadang2 bila fikir2 balik... memang bagus kalau kita dapat mengakui kesalahan kita ni kan... ada orang punyalah payah nak mengaku salah....kalau dia salah pun...dia buat tak tau jek... mcmlah dia je yang betul...tapi ada gak yang ...asik2 mintak maaf sampaikan mohon maaf dia tu...dah takde nilai....

dulu2 cukup risau bila nak raya...bukan apa... takut termenangis bila mohon maaf dengan ayah bonda....tak macho la weh mintak maaf sampai nangis2...takut kena gelak ngan adik2... sekarang ni ...otomatik je kan...banyak dosa la katakan....:(

0 pompang pompang :

Post a Comment

komeng