Our social:

Monday, August 13, 2012

5 Minuman Sebagai Cara Untuk Kurus

ni aku kongsi dr email lagi...kakak klinik hantar,,,tapi korang jangan lah fikir dia hantar kat aku,,, ini dia hantar kat semua orang...selain dari makanan... minuman pun penting gak...jadi, ambillah minuman seperti yang disyurkan kalau nak kurus... aku masih lagi maintain...huhu

raya ni jangan asik nak teguk air oren bergas tu weh...kalau pergi beraya, cuba le mintak air kosong...ekeke padahal masa kecik2 dulu time raya air oren tu satu kemestian...maklumlah masa kecik2 dulu susah nak dapat air bergas ni kan...sekrg ni...hari2 nak minum pun bole....dah tak heran...


















1 comment :

komeng