Our social:

Friday, July 6, 2012

video uncleseekers kena tahan polis



ok...klu uncle malu kena tangkap.. aku pun takan siarkan video ni tp sebab dia mcm ok je..aku siarkn...sbnrnya mungkin bg sesetngah org, tak penting mende ni.... takpela klu itu yg korang rasa...mungkin sbb kehidupan korang dah selesa mcm kebykan org lain....hidup aku pun selesa jugak... tapi one day korang akan terasa jugak... hidup kita ni semata2 sebab keselesaan kita ke? sebab kita dah selesa kononnya... so... tak pyh le fikir kan org lain... maklumlah...negara dah aman buat pe nak fikir lain lg... ye dak?

klu fikir camtu.... aku tak tau la knp perlu bayar zakat?sedekah tu semua...bukan itu sbgai peringakatan kat kita ke....bahawa selesa kita dtg jugak dgn tanggungjawab? so... fikirla sendiri ye...

2 comments :

  1. Erm.......
    sronok Mario...dapat kongsi disini
    Thanks

    ReplyDelete
  2. Thanks bro sudi singgah blog picianku.....
    and thanks to #guest too.....
    happy blogging and smile always....
    TiranaAduka

    ReplyDelete

komeng