Our social:

Sunday, July 29, 2012

video dan lirik janji ditepati lagu tema hari kemerdekaan 2012

Aku tak dengar lagi lagu ni tapi dari lirik dia tu mcm takde kena mengena dengan hari Merdeka pun...ada pulak yang kata melodi lagu ni diciplak...korang dengarlah sendiri ye...aku dah takut ni...hik






ni dikatakan lagu asal yang diciplak lagu janji ditepati ni...dengar dan nilai sendiri ye...





3 comments :

  1. sama. malunya. lirik pun sangat tak sesuai. balas budi?

    ReplyDelete
  2. Mmg sama...
    Lirik pun mcm hape jer...

    ReplyDelete
  3. risau IM. banyak sangat ciri-ciri yahudi / kristian diserap masuk ke dalam masyarakat kita tanpa kita sedari.

    sebelum ni pun dah banyak!

    ReplyDelete

komeng