Our social:

Sunday, July 29, 2012

uncleseekers version 2

perghhh...uncleseekers ada blog baru... aku tak tau la kenapa aku tulis entry ni... keh3 tapi ksdang2 aku baca jugak blog dia... dia kalau sekali tulis panjang ya amat... aku baca jela... cuma kadang2 dia kuat mengarut jugaklah...keh3 tapi kadang2 terpegun jugak dengan info dia tu...ntah betul atau tidak... baca jela...keh3

dulu aku suka baca pasal joebangla tapi sejak dia dah jadi cikgu kalau aku tak salah le... joe pun suka tulis panjang2... aku je tak bole nak tulis panjang2... sebab aku cepat boring dengan hasil penulisan aku...

so, sekarang korang dah tau kan...aku suka blog yang suka tulis panjang2 ni... ramai kan... korang tau la korang tu sapa... korang la...sapa lagi...suka sangat bebel panjang2 kan...takpe... aku suka baca... huhu

1 comment :

  1. Kakcik tak begitu suka tulis panjang-panjang sebab kakcik risau tulisan kakcik itu lebih kuah dari isi. Tapi, bila kakcik tulis pendek pun selalunya tak ada isi juga! :)

    ReplyDelete

komeng