Our social:

Wednesday, June 6, 2012

Bina rumah sendiri: macamana?



Tapak rumah dengan sempadan2nya... kecik jek.



lubang tiang

tu dia...aku sibuk....tengok progress pembinaan rumah aku...huhu kalu rajin aku update lagi... bangunan kat depan tu adalah sekolah rendah...hehe...dan rumah aku tu dalam kebun durian...dan nnt aku citer lagi...

konsep rumah...?klu ikut plan...konsep rumah ala2 inggeris....tapi aku buat ni setakat yang mampu jela... harap2 budget tak lari le..orang kata..kalau buat sendiri bole jimat...so,,,aku cuba le buat sendiri.. apa maksud buat sendiri? nanti aku citer yer....

sekarang ni aku sibuk...assignment belum setat buat lagi...

3 comments :

  1. senang anak2 nak pergi sekolah ya dekat..:)

    ReplyDelete
  2. jimat belanja boleh ikut selera
    duduk selesa
    tk saba nk tgk siap..

    ReplyDelete
  3. hehehe... wehh... bestnya dalam kebun!!!!! >.<" nnt weh... leh aku p...

    ReplyDelete

komeng