Our social:

Monday, May 7, 2012

kontroversi, konspirasi, komedi



mungkin pada korang yang tak sempat nak tengok, ini adalah gol yg Liverpool dapat, tapi ini buka ye...pelik tak?memang sangat pelik, aku tak tau lah samada ini adalah:

kontroversi: memang lah kontroversi..satu dunia tau...

konspirasi: ada kemungkinan...sebab mana de org selain dari org YNWA yg nak tengok liverpool pegang dua cup tahun ni....

komedi: mungkin ref nak bergurau tapi aku rasa hanya geng2 manu dgn arsenal je la kot yg akan gelak dgn karoot komedia ref ni...

pendapat korang????

ps/ bjfdgjdgfdeh /tak baik mencarut!!!

2 comments :

komeng