Our social:

Tuesday, May 8, 2012

cukup-cukup la...

lirik lagu cukup2 memang cukup2 membosankan bagi aku sebab aku rasa mcm tak sesuai untuk lelaki ckp cukup-cukup banyak2 kali...pompuan sesuailah cakap camtu kan kan kan...


kod gitar dan lirik Lagu Sudah Cukup Sudah – Nirwana Band

F#m D E A
inikah caramu membalas cintaku
Bm C#
kau nodai cinta yang ku beri
F#m D E A
inikah caramu membalas sayangku
Bm C#
kau lukai sayangku untukmu..

E A
teganya kau menari diatas tangisanku
Bm C#
kau permainkanku sesuka hatimu..




Chorus (1) F#m Bm
sudah cukup cukup sudah..
E A
cukup sampai disini saja..
F#m Bm
daripada hati gelisah
C#
cintaku kau balas dengan dusta..




Chorus (2)
F#m Bm
sudah cukup cukup sudah
E A
cukup sampai disini saja..
F#m Bm
daripada batin tersiksa..
C#
lebih baik ku pergi saja..

Verse
F#m D E A
t'lah berulangkali kucoba mengalah
Bm C#
ternyata sabarku tak berarti untukmu..

Bridge - Chorus (1) & (2)

F#m D E C#
F#m D E C#
Bridge - Chorus (2)
A#m C#
sudah cukup cukup sudah..
F#m B
cukup sampai disini saja..
A#m C#
daripada hati gelisah
Eb
cintaku kau balas dengan dusta..
A#m C#
sudah cukup cukup sudah
F#m B
cukup sampai disini saja..
A#m C#
daripada batin tersiksa..
Eb
lebih baik ku pergi saja..

ps/ jgn le tanya knp pompuan sesuai ckp cukup2...sbb mmg korang sesuai ckp camtu, nak buat camana...kah3
2) fyi kod aku cilok dr utube sbb aku mmg tak suka nak nyanyi lagu ni, aku bg lirik ni semata2 sebab traffic...kah3

cukup cukup berterus terang aku ni...wakaka

3 comments :

komeng