Our social:

Thursday, February 9, 2012

Penjelasan KFC dengan adegan tumbuk pelanggan

rupa2nya aku ketinggalan la...mende ni dah kecoh sejak semalam...penjelasan dari pihak KFC bole baca kat

http://www.facebook.com/KFCMalaysia

tak adil kalau asik nak bagi video yang mencemar nama baik kfc? tapi takde penjelasan dari pihak kfc sendiri...klu kes yang lama dulu siap ada video...kes ni takde video ke wahai management kfc... ?

8 comments :

  1. oh.. tak tahu pon pasal kes tumbuk2 tuh.. ape nak jadik nih~

    ReplyDelete
  2. x tahu jugak...baru tahu ni..haih la kepsi..

    ReplyDelete
  3. kena bg penjelasan. kalau tak buruk nama kfc.

    ReplyDelete
  4. @|| NaFiRaa ||

    ntahla...apa kes nak tumbuk2 pulak... mesti ada sesuatu yg buat budak tu marah sgt...

    ReplyDelete

komeng