Our social:

Tuesday, February 7, 2012

Makan luar

Ramai orang suka makan luar,maklumlah semua sibuk..berkerjaya la katakan.yang untung...tokey kedai...hikhik tapi bukan tu aku nak cerita, aku nak nak cerita pasal berapa lama korang bole duduk kat kedai makan.....sebab kadang2 aku pelik.... masa aku datang..dia dah makan...masa aku dah bayar nak balik..dia duduk lagi,..tak bosan ke duk lama lama kat kedai? dah macam kat umah la pulak..,,,

aku boleh duk lama kalauada suratkhabar 5 6 jenis....backupkan dgn majalah...apa2 jenis pun boleh....kalau takde sangat...pamplet iklan pun boleh....

korang?

3 comments :

  1. mkn kedai kalau pergi jln2 je. sesekali. tak ada selalu pun.

    ReplyDelete
  2. kalau lady, lady duk kejap2 jek.. tp kalau kedai tu kat tepi pantai.. memang jenuhla tokey kedai nak halau lady.. :P

    ReplyDelete
  3. makan di luar sekali-sekala boleh mengeratkan ukhuwwah dan silaturrahim dalam keluarga :)

    jemput ke blog untuk menimba dan berkongsi ilmu, insyaAllah

    ReplyDelete

komeng