Friday, February 24, 2012

kod gitar shila amzah patah seribu

simple je chord dia....nak guna 'g' pun bole, tengok suara korang arrr....yangni aku guna 'c'


C G
Walau kau tiada di sini



Am F G

Ku tetap ingat semua pesanmu



C G Am

Ku hidup seolah-olah kau masih ada



F G Dm

Bisikan kata kepadaku



Am F G

Bilakah kau akan utuskan surat buatku



Dm Am F G

Aku terus menunggu tibanya kata cintamu



C G

oh.. patah seribu hatiku



Am F G C G

Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama



Am F G C Em,Am,F,G

Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi



C G Am

Biar pergimu tanpa relamu



F G

Namun hatiku tetap rasa



C G Am

Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota



F G Dm Am F G

Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu



Dm Am F G

Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan



C G

Patah seribu hatiku



Am F G C G

Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama



Am F G C Em,Am,F,G

Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi



G C G

Sayangku mohon padamu



Am

Segera tinggalkanku



F G C G

Pergilah kau ke tempat yang kau tuju



Am F G C

Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku

4 comments

February 24, 2012 at 3:35 PM

Alamak akak tak pandai main gitarlah.. tapi suka dengar org main gitar..:)

shera
June 15, 2012 at 9:35 AM

pehh bnyaknye chord dye ..

Anonymous
February 20, 2013 at 11:30 AM

Chord senang-2 ,HEHEHE :D

October 8, 2013 at 2:41 PM

thx...x pyah susah2 nk cri cni pn ada..:D

Post a Comment