Our social:

Saturday, February 25, 2012

citer kat pangkin: muncung vs muncung

Suatu waktu dahulu....

pakcik z saje je biar aku main lagu bujang senang wings sampai abis.... bila aku dah abis tu...pakcik z tanya aku... ni jiwa ko tak tenang ke? main semacam je pakcik tengok...hehe aku gelak...senyum sinis... ni orang muda mmg camni pakcik... jiwa kami ni memang camni... aku senyum lagi... kalau tengah bengang2 tu... bantai lagu laju2 camni memang masyukkk...aku cakap...sambil muncung2...so...jiwa ko dah tenanglah ni... aku jawab...
tadi macam dah tenang dah...tapi bila pakcik tanya cenggini...rasa mcm risau pulak...

ko nak tau petua nak bagi jiwa tenang cara org tua mcm pakcik? lagi berkesan dari cara tak semenggah ko tu...

apa dia cik....aku tanya

ko cukupkan solat lima waktu ko tu...kata pakcik z sambil muncung2....

5 comments :

komeng