Our social:

Wednesday, February 1, 2012

citer kat pangkin: ko dah kuat ke?

tengok sinopsis citer hafalan shalat delisa teringat aku satu citer....

Ada sekali tu...tengah sedap2 aku main gitar kat pangkin...dari jauh dah nampak pakcik z datang...baru balik masjid...tak sempat aku nak lari dia dah lambai tangan suruh aku tunggu...sampai2 je terus dia jerit...

'wah! rockers main gitar...dah solat?'

aku hanya mampu...'errrrr....'

pakcik z sambung...
ko dah kuat ke...api neraka nanti...

aku...'errrr.....saya nak pergila ni...'

pakcik z sambung...bila nak sedar????

aku... 'errr...dah sedarla ni....errrr...' cepat2 aku lari masuk rumah sebelum dia sambung pasal solat jemaah....

Camtulah kan...selagi belum diduga...selagi tu tak sedar2...

4 comments :

komeng