Our social:

Wednesday, January 4, 2012

yang tak best hari pertama persekolahan.....

jalan jammed....tensionnya aku......kat tempat aku ni.... sepangjang jalan nak g kije kan...ada bape sekolah aku kena tempoh.....jap aku kira.....1....2.....3.....4......5...6....

6 sekolah.....tension tak?sejak cuti sekolah hari tu...pegi keje lambat sikit pun masih sempat......dah bukak sekolah ni, kena le aku keluar awal ckit....

kat depan sekolah kenalah bawak slow2....tak bole laju2...kan

kadang2 tengok mak bapak bawak anak naik motor tak pakai helmet...kadang2 naik sampai 3 4 orang rasa simpati jugak..tapi nak buat camana, kan..

oklah.....takde apa nak citer.tulis pendek2 sudah....patutnya arini tepek gambau je....

12 comments :

  1. hehe.. lepas subuh terus p keja.. haha

    ReplyDelete
  2. yang bernama insan baik....untuk jadi baik.. >.January 4, 2012 at 2:34 PM

    letak la gambooooooooooooooooo...cis3...

    ReplyDelete
  3. lady suke kalau buka sekolah.. jalan x jem.. :D..

    ReplyDelete
  4. hahah, sama la kat tempat keja aku nih, memang betul2 sebelah sekolah, balik kerja adehhhh.....

    ReplyDelete
  5. Betul3x... mase cuti skul aritu jalan x sibuk sangat...

    ReplyDelete
  6. mak uih.. 6 sekolah nak kena lepas... dapat membayangkan ke'jammed'nya

    ReplyDelete
  7. @padin

    ko balik time budak sekolah balik eh....

    ReplyDelete
  8. @Nida

    tula pasal....sekolah kat sini dekat2...

    ReplyDelete

komeng