Our social:

Sunday, January 1, 2012

hari ke 12 : katakan taknak

masih bertahan lagi...hehe

3 comments :

  1. Bagus la kalo mula blaja tak nak merokok... kang kalo mati sakit jantung, sakit peparu, sape nak jaga anak ko nanti kan...

    ReplyDelete
  2. Bagus33 .. dah melepasi tahap kedua. Kalau dah lepas 20 hari tu kiranya sudah berada dalam zon selamat. Kalau nk sedut balik pun tekak dan lidah dah x bleh nk terima. Kuatkan iman jer rio.


    Kena bagitau org sekeliling yang ko nak berhenti merokok. Bukan apa, kalau nk start balik, ada rasa segan gitu. Tak pon org sekeliling ni tolong ingatkan balik yg ko tu nk berhenti merokok.

    ReplyDelete
  3. jo....
    ekeke....ko betul2 nak takutkan aku...kan..ekeke

    wachak
    yela...ramai dah tau...tapi set2 ganas belum tau lagi tuuu...ekeke harap2 tak hisap lagilah

    ReplyDelete

komeng