Wednesday, December 14, 2011

catatan seorang peminat fotografi tapi takde duit: sapa paling poyo?

catatan seorang peminat fotografi tapi takde duit: perghhhh...panjangnya tajuk...aku ringkaskan eh...CSPFTTD : sapa paling poyo hehe siap labelkan sekali...kalau2 ada yang minat dgn catatan ni sebab nak citer / kongsi pasal fotografi especially yang hanya mampu guna kit lens macam aku...sebelum aku serius dgn catatan ni...jum jawab soalan aku...siapa paling poyo...

yang ambil gambar guna hp atau dslr atau ipad? aku vote yg pakai ipad,,,,ekkeke memang poyo betul dorang tu kan...len kali klu aku nmpk ...aku nak amik gambar pakai laptop...

5 comments:

missSenget said...

kehkehkeh...


kalo cakap yg guna ipad poyo..

mesti diorang kata..

"jeles lettewww..."

Cik Jari said...

hahahahahaha......setuju ngan rio...

BezBuddy said...

haha..tgkp gmbr pkai hp je sudey

rio..asal ni?..tension ka? said...

hahahhahahha..kan..kan ^^ tapi..aku pun guna kit gakkkk....=)

LadyBird said...

lady sebahagian drpnye..
lady suka ambik gmbr :P.. tp gune kamera kecik jerk..
alasannye sebab xde duit..

kwn lady kata beli kete ade duit tp beli kamera xde duit..

lady jwb kete tu keperluan.. kamera itu kehendak..

xpe.. pinjam je la kamera org sampai bile2.. :P..