Our social:

Sunday, December 25, 2011

boleh ke lelaki dan perempuan berkawan baik?

Rasanya nenda ni pernah menjadi isu... nak jawab tak tau camana...tgk je video ni... kajian yg dibuat.walaupun tak ramai yg dia tanya..tapi rasanya..kalau makin ramai dia tanya... jawapan tetap sama....

perempuan akan kata bole....
lelaki majoritinya akan kata tak bole...
korang? ada yang berani melawan arus?

14 comments :

  1. dalam Islam x bleh..

    hanya urusan2 penting, contohnye dalam jual beli..

    ReplyDelete
  2. Errkk...tatau la saya..semua orang aku berkawan dan ada yang kawan baik (lawan jenis)...^^

    ReplyDelete
  3. biasa bagi perempuan dia jawab soalan terus tapi lelaki memikirkan point yg perlu untuk menjawab soalan itu

    ReplyDelete
  4. Kalo pompuan takleh kawan dgn lelaki, kenapa Allah tak cipta lelaki juga utk temankan Adam? Kenapa Allah ciptakan Hawa, yakni seorg pompuan sebagai kawan baik Adam sehingga kedua2nya mengharungi kesusahan kesenangan di dunia bersama?

    ReplyDelete
  5. @Jo Qusarykebanyakan lelaki dlm video tu dan kat komen2 utube

    ReplyDelete
  6. @grOundnUt

    ooo....ko ada ramai kawan eh...yg ni soalannya specifik kat sorg kwn baik...bff la kononnya...

    ReplyDelete
  7. @wachakmaksud ko...pompuan main hentam je jawab eh...ye la kot..ekeke

    ReplyDelete
  8. @Jo Qusary

    hohoho...mmg la bole jo...tapi klu nak cenggitu kena nikah dulu le...eheh

    soklan ni sebenarnya..camni..
    bole ke lelaki kwn pompuan tanpa ada2 perasaan....tanpa ada apa2 maksud...

    lelaki jawab..tak bole....
    pompuan jawab bole.....

    ko tak setuju?

    ReplyDelete

komeng