Sunday, December 25, 2011

boleh ke lelaki dan perempuan berkawan baik?

Rasanya nenda ni pernah menjadi isu... nak jawab tak tau camana...tgk je video ni... kajian yg dibuat.walaupun tak ramai yg dia tanya..tapi rasanya..kalau makin ramai dia tanya... jawapan tetap sama....

perempuan akan kata bole....
lelaki majoritinya akan kata tak bole...
korang? ada yang berani melawan arus?

14 comments

December 25, 2011 at 10:39 AM

boleh ja.. heheh..

December 25, 2011 at 12:28 PM

sape kata tak boleh?

December 25, 2011 at 1:11 PM

dalam Islam x bleh..

hanya urusan2 penting, contohnye dalam jual beli..

December 26, 2011 at 3:08 AM

Errkk...tatau la saya..semua orang aku berkawan dan ada yang kawan baik (lawan jenis)...^^

December 26, 2011 at 5:31 AM

biasa bagi perempuan dia jawab soalan terus tapi lelaki memikirkan point yg perlu untuk menjawab soalan itu

December 26, 2011 at 9:19 AM

boleh ke x eh





?

December 27, 2011 at 4:08 AM

Kalo pompuan takleh kawan dgn lelaki, kenapa Allah tak cipta lelaki juga utk temankan Adam? Kenapa Allah ciptakan Hawa, yakni seorg pompuan sebagai kawan baik Adam sehingga kedua2nya mengharungi kesusahan kesenangan di dunia bersama?

December 28, 2011 at 1:51 PM

@syazana amira

pasti ke bole?eheh

December 28, 2011 at 1:52 PM

@Jo Qusarykebanyakan lelaki dlm video tu dan kat komen2 utube

December 28, 2011 at 1:52 PM

@LadyBird

setuju....

December 28, 2011 at 1:54 PM

@grOundnUt

ooo....ko ada ramai kawan eh...yg ni soalannya specifik kat sorg kwn baik...bff la kononnya...

December 28, 2011 at 1:56 PM

@wachakmaksud ko...pompuan main hentam je jawab eh...ye la kot..ekeke

December 28, 2011 at 1:56 PM

@Aishah Zin

tak menjawab soklan dia ni...ekeke

December 28, 2011 at 2:03 PM

@Jo Qusary

hohoho...mmg la bole jo...tapi klu nak cenggitu kena nikah dulu le...eheh

soklan ni sebenarnya..camni..
bole ke lelaki kwn pompuan tanpa ada2 perasaan....tanpa ada apa2 maksud...

lelaki jawab..tak bole....
pompuan jawab bole.....

ko tak setuju?

Post a Comment