Friday, December 30, 2011

babak paling sedih ombak rindu

aku dah tengok dah citer ombak rindu.....bukanlah tgk dalam panggung macam korang yang ada banyak duit pasal tu boleh tengok 2 3 kali tu....aku tengok kat pc je,,,, maklum lah sejak semalam link untuk ehem ehem dah ada...

tapi aku takdelah tercongok 2 jam tengok citer tu.....sambil tengok tu banyakle kije lain aku buat tapi bila dengar lagu2 sedih tu aku tengoklah sejap....tapi aku tak jumpalah babak yang paling sedih tu....

bole bagitau aku tak babak mana yang buat korang menangis tu ? aku tengok mcm tak sedih pun citer tu....mcm meluat ada le...ekeke macam tak logik pun ada jugak....

'
"pendapatan" korang? ekeke

2 comments

December 30, 2011 at 4:51 PM

x tgk2 lgi dri aritu !
:D

December 31, 2011 at 2:19 AM

sedih tapi tak sampai boleh buatkan aku menangis. hahaha. rasanya citer tak best.lebih best baca novel dia. huhu

Post a Comment