Our social:

Friday, October 21, 2011

Putra Melaka dan India


pemandangan dari wad yang aku duduk...perghhh...memang membosankan kalau duk kat wad ni kan...kalau bule...rasa mcm nak lari je kan...nak pulak...klu sakit kita tu masih lagi bule merayau-rayau...sampai misi cakap...jgn kuar dari bangunan hospital eh...ekeke yela...takan saya nak lari pulak...nak jalan pun sakit ni...hahha

Sebenarnya aku takdelah sakit sgt...sakit tapi bulela jalan sikit2...biasalah...dak jahat...terima jela dugaan ni...tapi bukan tu yang aku nak citer,,,aku nak citer semalam sebab bohsan sangat aku turun...lepak2 kat bawah tiba2 ada sorang india tu tegur aku...aku ok je tapi masalahnya....dia tegur mcm aku ni kawan lama dia...hahha aku layan jugaklah...sebab india tu aku tengk mcm samseng jugak kat situ...badan ada tatoo...perghhh...siap ckp...takan tak kenal...ni tiger la...aku ckp aku lion...ekeke dan dia ingat aku ni pun sama gang dengan dia...tanya...ada org kacau lagi tak?tanya pasal hisap pit la...last2 aku ckp...aku nak naik atas...dr cari...masa aku nak blah tu dia cakap...jalan baik2 macha...baik sungguh dia...walaupun nampak mcm gangster...hehe

sebab aku malas nak jumpa dia, aku.. kalau turun..terus pergi belakang hospital pulak...laaa... kat belakang pun jumpa india lain pulak... takpela...bule gak aku burak2 walaupun india tu pow rokok aku...hahha masa nak naik tu...jumpa pulak sorang pakcik ni...dia g cek dada dia...tapi kat tangan pegang marlboro putih...perghhh...hisap kat parking...apsal la aku tak terfikir...ekeke mesti ramai jumpa geng2 kat parking tu....



tapi hari ni aku dah kuar...rehat kat umah...isnin kena buat fisio...sejap je tu tapi takdelah sampai kena tinggal wad lagi...

ps: ingatan untuk aku saje ... L4 dan L5

3 comments :

  1. mario kemalangan ke? alahai keciannye..
    mamu yg pakai tatu tu nmpk mcm baik.. tp huhuhu..
    mario rajin2 buat fisio yer kalau malas nanti effectnye lain..
    teruk..

    ReplyDelete
  2. mario sakit ape?nak melawatla..nak melawat gambar cantik tu...hehhe..jaga diri baik2...ni mesti jatuh sebab nak amik shoot baekk punya kan?kan?hehehe..take care uncle!

    ReplyDelete
  3. bhahaha..tu la ko...degil benau..kawan pun ngan tiger..mana tak sakit..HAHA..

    p/s : get well soon bro !

    ReplyDelete

komeng