Our social:

Sunday, October 16, 2011

jemputan kahwin dan gossip



perghhh...macam2 cara sekarang ni kan orang nak menjemput datang ke majlis perkahwinan dorang...sekarang pakai youtube ...bukan setakat kat fb je...anyway...aku bukannya wakil dorang ni menjemput korang...ekeke aku cuba nak tunjuk video jemputan ni sebab mcm best je kan kalau ada duit boleh buat gini dan lagi satu aku nak tambah2kan idea kat bloger tuuuu... alaaa...yang tuuuu...yang dah bincang2 tuuuu.....kat kampung tuuu....takan tak tau...hikhik

kepada blogger yang tuuu...buatlah weh...video cam gini...

ps: mcm tak sesuai je kan bila lelaki nak bergossip...ekeke...org pompuan terer bab2 gossip ni...huhu

1 comment :

  1. arinih la kan? tempat belah perempuan...erm..nicce...nice

    ReplyDelete

komeng