Our social:

Thursday, September 15, 2011

safee sali beckham malaysia


Perghhhh...tak memalukan ujian dengan cardiff City... cayalah dengan safee sali.. anak melayu pertama mungkin dapat main kat england tuuu...tak sabar2 aku nak tunggu safiq rahim pulak...harap2 dia bersemangat dengan berita safee kat sana... klu aritu pergi sama2 kan ada geng...

siap dapat masuk suratkhabar walseonline tuu...klu ikut paper tu...Queens Park Rangers boss Neil Warnock described Sali as “the David Beckham of Malaysia” boss QPR tu yg cakap...tak tau la sebab nak bodek ke hape,,,tp memang safee tu terbaik setakat ni sekarang ni kat Malaysia...kan...kan...




sebab takde video gol dia kat sana layan je dulu youtube jaringan menarik dari safee sali...amik kat paperonline tu jugak...perghhh

2 comments :

  1. hebat..!! aku mungkin dah tak berpeluang nak main dengan dia.. hahha..

    ReplyDelete

komeng