Our social:

Friday, September 9, 2011

kadar baru kad prepaid, sim kad



klik gambar untuk mengetahui sebab2 kenapa tiket tambah nilai dan lain lain perkhidmatan terpaksa dinaikkan harga


Kadar baru ni dari web hotlink...so...celcom, digi, umobile dan lain2 aku rasa sama jela...


Alasan kenapa kadar baru ni dan kenapa cukai 6 % terpaksa dikenakan sila rujuk

Cukai perkhidmatan 6% tambah nilai, kad SIM

Ramai bantah cukai 6 peratus

setakat bantah jela... naik tetap naik...

6 comments :

  1. rasanya dah banyak sangat la 6% tu kita yang kena bayor..... naik rimeh pon ada......

    ReplyDelete
  2. bro...
    tula...asik kita je kena...ekeke

    ReplyDelete
  3. gile btol la dorang ni ek..abih sume nk 6%..dah tkde jalan lain nk dpt duit ke slain 'pau' duit orang?

    ReplyDelete
  4. dalam bidang nie malaysia belum sampai tahap yang bagus lagi.. komplen pun tak guna jugak.. betol rio.. naik tetap naik.. hahha..

    ReplyDelete
  5. hurm....ya memang ramai bantah...

    nak buat cmna kan..apa pun tak boleh..huuhu

    ReplyDelete
  6. mmmm bole mengeluh je la..
    nampak gayanya pasni ramai yg sms kat FB ngan twitter kot..hehe

    ReplyDelete

komeng