Our social:

Sunday, August 21, 2011

wekap wekap ...nak buka dah ni.. 2

N3 c & p dari sini mcm relevan je nak publish thn ni...ekeke nmpk sgt takde idea kan...kan...


jum weh...g beli lauk pauk nak buat buka buka...errr...saje je sempena pes puasa ni buat n3 pasal puasa je...

ada time2 gini baru bangun tido...yela...pes puasa la katakan...errr... yang tido sejak tengahari tu ...tak aci la tido lama dari puasa...

aku sebenarnya jarang g bazar Ramadhan ...klu pergi pun sbb nak beli air soya... or cari kuih muih yang family pesan or nak makan...kalau tak...memang aku tak pergi .. kalau aku beli pun...mesti yang kat makcik yg biasa aku beli...kalau yg jenis bisnes setahun sekali...errr... sorry yer... aku dah serik...peristiwa 10thn lps masih lagi kuingat...haha

ok ...selamat berbuka...errr...jgn le amik gambar makanan pastu tunjuk 'peace' pulak...errr...klu ada g tau le kat aku..haha

ni aku ada dapat doa harian ramadhan...sapa nak, download la yer...ingat nak publish tp pjg sgt...ada 8 page...

doa harian Ramadhan mediafire

3 comments :

  1. tadi tertido ja dr sebelum berbuka n lepas berbuka...hehe...

    tergoda la sapa duk tunjuk gambar makanan...lapoor...hahah

    ReplyDelete
  2. aku pun jarang gi bazar sebab....mmm...mmm...ntah la...bukan sedap mana pun...masak sendiri lagi best huhu

    ReplyDelete
  3. tak pernah lagi rasanya pi bazar tahun ni..ade ke?hmmm pi pasar malam ad ala sekali.dulu bazar depan pagar umah.turun je dah bazar.skang dah pindah jauh sikit.malas nak berjalan.sesak kalo nak drive.same je kalo drive.parking jauh serupa parking dalam kawasan umah.hahahah

    ReplyDelete

komeng