Our social:

Friday, August 12, 2011

Seram Dan Pelik di Bulan Ramadhan

Bulan puasa ni korang perasan tak ada bende pelik dan kalau kita fikir2kan sangat ianya jadi seram. Bagi akula ye...
korang tahu tak setiap kali lepas buka... mata ni asyik nak tutup je...lbh2 lagi lepas solat maghrib sebelum g terawih... sangat pelik kan...dan menambahkan lagi pelik dan sangat2 seram... bila lepas terawih...mata susah nak tutup... asik nak g dapur cari makan...apa2 je yang bole dimakan... rasa nak ngap je... seram kan...
okla...aku dah rasa seram ni...

9 comments :

  1. Jgn makan nasi time berbuka.Makan buah kurma ngan kuih jerk. Lepas terawih baru ler makan nasi.

    ReplyDelete
  2. Ikut sunnah........sutuju cadangan bro otai blogspot tu.....

    ReplyDelete
  3. Ada setan nyorok dlm perut lar tue, lupa nak tambat awl ramadan haritue..

    ReplyDelete
  4. seram la..patutla masa klik nak masuk blog ni rase bulu roma tegak je..memang seramla..sama la jugak..mata ni berat je lepas berbuka..takkan ada lagi syaitan tertinggal gantung2 kat kelopak mata tu.

    ReplyDelete
  5. jin dlm perut dah lapar sgt tu...

    ReplyDelete
  6. haha...

    memang seram dan pelik la orang itu..

    makan banyak kot lepas berbuka..huuhu

    ReplyDelete
  7. ehhe tu gaya cam ular sawa kenyang hehe

    ReplyDelete
  8. haha..ak enjoy je mkn byk2 kt umh ni..hehe

    ReplyDelete

komeng