Our social:

Monday, August 1, 2011

Senarai Hotel yang dapat Sijil Halal di seluruh Negara

forward dr email..

Assalamualaikum,

Menjelang bulan puasa, Ramadhan al Mubarak ni dah menjadi trend banyak orang nak berbuka puasa secara buffet di hotel2.

Tak salah. Tapi sebagai amalan ingat-mengingati sesama muslim, boleh check senarai hotel yang nak di kunjungi.

Takut2 juga makanan yang disediakan untuk buffett berbuka puasa nampak menyelerakan tapi menggunakan bahan2 di ragui.

http://www.halal.gov.my/v3/index.php/ms/senarai-hotel

semoga ada manfaat, Insha ALLAH..

Senarai Hotel & Resort Mengikut Negeri



Johor
Kedah
Kelantan
Melaka
Negeri Sembilan
Pahang
Pulau Pinang
Perak
Perlis
Selangor
Terengganu
Sabah
Sarawak
Kuala Lumpur
Labuan
Putrajaya
Luar Negeri / Antarabangsa

ps...klu makan tu..janganlah lupakan aku...hehe

3 comments :

  1. Salam ..

    Rasanya belum mampu lagi nak makan kat hotel..huhu

    ReplyDelete
  2. bukak pose kat kedai je skrang =(

    ReplyDelete
  3. @Nida

    besa kat hotel2 tu makan free je tu...kontraktor belanja...ekeke

    @nina

    kaya tu asik makan kedai...tak pun pemalas...haha

    ReplyDelete

komeng