Our social:

Monday, August 8, 2011

sakit gigi bukan alasan untuk buka puasa...

sakit gigi bukan alasan untuk buka puasa...
ulang banyak2 kali...
untuk diri sendiri ni...

sakit gigi bukan alasan untuk buka puasa...
arghhh....

8 comments :

  1. SAKIT GG ADELAH SAKIT YG MENYERAP KE SELURUH TUBUH BADAN>_< SIMPATI...*_*

    ReplyDelete
  2. hehe.betol2..sakit gigi ni terseksa je..lagi bagus tak boleh makan..tp xtau laa klo sampai tahap kene makan painkiller

    ReplyDelete
  3. salam bro..
    Hidup amat mudah.....bg yg mengerti..

    Sakit gigi ,,kalau memudharatkan harap diambil ubat..agar kurang rasa sakit tu.......
    Islam tak melarang umatnya untuk berbuka puasa atas sebab keuzuran...
    Yang penting Hati dan Niat kita ...hanya ALLAH yg tau..
    Leh ganti lepas raya nanti....
    Terpulang pada bro........bukan niat untuk kita ambil kesempatan....
    Ada kemudahan...nape x gunakan...
    contoh simple je...ada kemudahan solat jamak..nape tak guna bila long distance..alasan .....ada surau di setiap perhentian.....perghhhhhhhhhhhhh....so bila kita nak praktikkan ..asyik teori je....

    ReplyDelete
  4. tahan bro tahan.. sikit je sakit gigi tu. rugi nanti kalau berbuka.

    ReplyDelete
  5. sokong pendapat su manje. kalau memudaratkan, asyik nak pelempang org jer lebih afdal berbuka. makan utk alas perut utk makan ubat. Jgn makan mcam kat kenduri kawen lak.



    sib baik wa dah cabut dua batang sebelum puasa. harap2 x der lagi yg meragam lepas ni gigi wa.

    ReplyDelete
  6. nekmo baik hati..hehheAugust 8, 2011 at 9:24 PM

    saya pun sokong org atas ni gak.. :)

    ReplyDelete
  7. haha..lau skit gigi lgla xyah buka..sebb xleh mkn gigi sakit..sje je eg nk [ponteng pose..haha

    ReplyDelete
  8. kalau buka puasa pun bukan boleh buat apa-apa atau makan apa-apa...

    ReplyDelete

komeng