Our social:

Tuesday, August 9, 2011

pasar atau bazar Ramadhan pilihan korang

pasar ke bazar ek...sebenarnya aku dah bape tahun dah kurang membeli kat mana2 pasar ke bazar ni...klu aku balik kg or berbuka rumah kakak abang aku... beli jugaklah kan...klu buka kat rumah sendiri mmg aku tak beli... bukan sebab apa...sebabnya biarlah aku simpan sendiri ...bulan puasa malas nak marah2 maki2 org... if u know what i mean...

3 comments :

  1. i donno what u mean..but i prefer to buy lauk pauk n air kelapa lemon at bazaar ramadhan..so many choices there...

    ngeh2...hepi fasting...

    bile tgk iklan hpa,mengidam air sarsi hpa la plak....

    ReplyDelete
  2. Aku tak biasa pergi ke pasar ramadhan... jadi tak berapa tau sgt feel dia tu camne...

    ReplyDelete
  3. Aku kureng la ngan bazaar ni...dah serik terkena ngan makanan² basi ni...tak sedap plak tu!sedap lagi mak aku masak..lalalalalala...^^

    ReplyDelete

komeng