Our social:

Friday, August 5, 2011

Man Sewel Datang Kl

satu lagi movie kelakar...tp yg ni mcm telemovie...tak taula aku...tapi tengok trailer pun dah senyum...hehe



full movie di sini

http://www.youtube.com/watch?v=RSXEetmhqYk&feature=related

7 comments :

  1. Fida awek dia??dah ade awek watpe pi cr bini kat kl?hah?jawab mario jawab..hahaha

    ReplyDelete
  2. Uik.. Best arr.. Shuib.. Ngee :) Kalau tak silap ni filem kan.. Tapi tak berkenan dengan huruf T kat tajuk tu.. Macam salib pun ade gak.. Baik cepat tukar b4 ramai tulis.. Kan??? Hahaha..


    Entry Terbaru 1 : Isu Video Iklan Raya dan Ramadhan
    Entry Terbaru 2 : Isu DNA Babi

    ReplyDelete
  3. shuib!? dia punya bodoh2 yang boleh buat org gelak sakan.

    ReplyDelete
  4. shuib sepah sedap le sore dia

    ReplyDelete
  5. kech hidayah

    ooo...kat kg pilihan dia...kat kl tu nak cari pilihan mak dia...mak dia konon2 nak org kl...tknk org kg...last2 nanti dia pilih kg jugak...haha

    d_tieah
    aa aa ek...baru aku perasan huruf t tu...apa motif dia tukar2 ek... takde kena mengena dgn citer tu pun...

    ctpayong

    aa...muka dia selamba...ala2 muka yasin jgk tu...

    nuriz

    bole la weh.....sal tu siti sarah suka kot...haha

    ReplyDelete
  6. filem ni, tajuk pun tak klas langsung! Sampah!!!!!

    ReplyDelete

komeng