Our social:

Thursday, August 4, 2011

11 comments :

  1. Bila compare iklan 8tv dan 9tv dgn iklan singapore psl ramadhan... aku rasa iklan singapore jauh lagi baik... dlm iklan malaysia semuanya menampakkan sifat kiasu dan hedonis... reflecting the mentality of the Malaysian scriptwriters... they should be fired and go back to scriptwriting classes...

    ReplyDelete
  2. ok lah tu, takdelah menghina sgt tgk iklan tu..=)

    ReplyDelete
  3. xde lah menghina kot...cuma mcm x senonoh pulak nk lawan sape menang. hehe

    ReplyDelete
  4. pelik kan...sekarang neh bila baca blog2 lain pun hot ttg iklan neh...

    bila tgk..xde pun nak hina sgt..pendapat dan pandangan masing2 kan...

    ReplyDelete
  5. bulan pose patut baik2..bukan lawan2...tak brapa nk kena la

    ReplyDelete
  6. mane FINAS.....makan gaji bute ke...?

    ReplyDelete
  7. buat iklan mahal-mahal tau tau tak boleh siar. aduh... bazir di bulan ramadhan..

    ReplyDelete
  8. lama tak tengok tv rio.. tak tahu la perkembanga.. dorang pun tak fikir sebelum nak main iklan tue ke? susah2..

    ReplyDelete
  9. diorang ingat kalau benda yang biasa terjadi tu boleh dikongsi.walaupun biasa, fikir la jugak ape pandangan orang lain.orang skang suka menilai.benda simple pun boleh jadi isu besar.sian la buat iklan mahal2 pastu kena maki2..iklan raya petronas jugek yang best! hahaha.

    ReplyDelete
  10. Dunia Landax

    ntahla...tgk cam biasa je...mungkin lbh baik klu dorg dpt tulis pengajaran disebalik klip tu...

    Jo Qusary

    tula...org kita apa2 hal pun kena buat lawak je...

    qellissa

    tula...maybe takut2 ada yg tak faham kot...

    Nini Hartini

    aa aa tak senonoh je kan...ekeke

    ILA HonEyBuNNy

    tu la pasal...hehe

    cikpepel

    aa aa...tu le pengajaran dia kot...jgn lawan2...

    ~~su manje~~~

    ntahla...ni seme mmg under finas eh...

    insan_marhaen

    tula pasalkan...suka sgt buat kelakar lps tu tak bole siar...errr...tapi yg tv9 ni tak taula ditarik balik ke tidak...

    Kacak Itu Saya

    aku pun dah lama gak tak tgk tv... tau pun dr blog jugK...HEHE

    kech hidayah

    tgk iklan tu dah mcm ok dah tapi mungkin kena tulis pengajaran disebalik iklan tu...yela...tv9 tu budak2 je tgk kot...haha
    yela...iklan raya petronas mmg terbaik...thn ni mcmanala agaknye eh...tak sabar nak tgk....

    ReplyDelete

komeng