Our social:

Tuesday, August 16, 2011

buka dimana?

kalau ada orang sponsor bole gak buka kat hotel2 ek... klu takde... buka kat umah jela kan...bukan tak mampu nak berbuka kat hotel... setakat rm25 sorang... apa ada hal... ye dak... ekeke

tp betul la aku rasa..... kebykn yang berbuka kat hotel2 mahal dan membazir tu bukan bayar sendiri pun... tak caya la aku dorang nak bayar sendiri... mcm tak logik je... aku rasa org sponsor tuu... hhahha

bukan nak menuduh... aku fikir baik ni... yela... org yg puasa manalah nak membazir... tul tak?

8 comments :

  1. betul2..setuju sgt..kalau i mmg xde maknanya nak keluar duit byk2 utk buka puasa..sbb time buka puasa bukan dpt mkn byk pun...

    ReplyDelete
  2. berbuka kt umah pn kite leh masak hidangan ala-ala hotel..ape ade hal kan?hehehe

    ReplyDelete
  3. makan dekat hotel kalau org sponser memang best...

    tak ajak nak ikot..ehheheh

    ReplyDelete
  4. buka kat umah la syok weh.. boleh tambah sesuka hati.. hahha..

    tapi air la salu x cukup.. nak2 pulak air tebu.. xpuas..

    ReplyDelete
  5. ha ar membazir kalau makan dkat hotel nak lak yg tak kuat makan macam yus ( sebab tu badan keding ). bayar duapulohlimahinggit tapi makan ckit jerk ... keh33

    ReplyDelete
  6. orang miskin macam IM memang berbuka di hotel kerana dijemput. tapi orang kaya tu memang berbuka dihotel dengan duit mereka sendiri.

    ReplyDelete
  7. free la wehhh..bos blanje guna duit department baru la dapat makan kat hotel...hahhaha

    ReplyDelete
  8. ha? bermakne-makne nih maksud nye. haha

    ReplyDelete

komeng